عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 215
نویسنده : siteiran

حدود 1600 سال پیش، معبد خورشید شب، یک برج دیده‌بانی قرمز خونین بود که از کیلومترها دورتر دیده می‌شد و با نقاب‌های عظیمی از خدای خورشید مایا به شکل کوسه، آشامنده خون و پلنگ خالدار آمریکایی (جگوار) تزئین شده بود. مدت‌ها پس از گم شدن در جنگل‌های گواتمالا، بالاخره این معبد چهره خود را به باستان‌شناسان نشان داد و سرنخ‌های جدیدی درباره امپراطوری رشک برانگیز مایاها را آشکار ساخت. بر خلاف امپراطوری‌های نسبتا متمرکز اینکا و آزتک، تمدن مایا -که پراکندگی آن در محدوده‌ای بود که امروز گواتمالا، برزیل و ناحیه یوکاتان مکزیک را شامل می‌شود- اجتماعی پراکنده از کلان‌شهرها بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , جهان , گردشگری , جهان , ,
:: برچسب‌ها: کشف , معدن , مایاها ,
تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 135
نویسنده : siteiran

بر اساس گزارشی که در ماه می / اردیبشت‌ماه منتشر شد، شاید یک سیاره هنوز کشف نشده وجود دارد که در حاشیه تاریک منظومه شمسی در حال گردش است. به گفته رودنی گومز، اخترشناس رصدخانه ملی برزیل در ریو دوژانیرو، به نظر می‌رسد این سیاره احتمالی دیده نشده که بسیار دورتر از آن است که به آسانی توسط تلسکوپ‌های زمینی شناسایی شود، حضور خود را با ایجاد اختلال در مدار اجسام کمربند کوئیپر نشان می‌دهد. اجرام کمربند کوئیپر توده‌های یخی کوچک -از جمله برخی سیارات کوتوله- هستند که در منظومه شمسی و فراتر از مدار نپتون قرار دارند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , ,
:: برچسب‌ها: سیاره , کشف , منظومه شمسی ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 113
نویسنده : siteiran

تماس رايگان تلفني از داخل جي‌ميل ممكن شد گوگل با ارائه سرويس جديد تماس تلفني از داخل جي‌ميل وارد كسب‌وكار جديدي غير از جستجوي اينترنتي شده‌است. با اين سرويس جديد كه روز چهارشنبه رونمايي شد، ‌كاربران در ايالات متحده مي‌توانند از طريق اينترنت با تلفن‌هاي خانگي يا همراه تماس بگيرند.

به نوشته روزنامه آمريكايي هرالد تريبيون، اين سرويس باعث مي‌شود تا گوگل در جبهه مستقيم رقابت با شركت تلفن اينترنتي اسكايپ و شركت‌هاي مخابرات قرار بگيرد. اين اقدام هم‌چنين گوگل را تبديل به مجرايي فراگير در تعامل اجتماعي مردم مي‌كند زيرا در آن امكان ارسال ايميل، اس‌ام‌اس، چت ويدئويي و تماس تلفني يك‌جا موجود خواهد بود.

در حال حاضر بازديدكنندگان از وب‌سايت «گوگل وويس» (Google Voice)، يا همان سرويس ارجاع‌دهنده تماس كه مرتبط كردن آن با جي‌ميل باعث ايجاد امكان جديد شده با اين پيام روبه‌رو مي‌شوند كه: «ما هنوز براي كاربران خارج از ايالات متحده در دسترس نيستيم اما قصد داريم خدمات خود را در آينده به كشورهاي ديگر گسترش دهيم.»



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , جهان , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تماس , سرويس , تلفن , جديد , تماس رايگان , رايگان ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 148
نویسنده : siteiran

کنترل دمای خانه با صدای صاحب خانه
یک شرکت انگلیسی ترموستات هوشمندی ابداع کرده است که با صدا فعال می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد دمای خانه را از هر اتاق کنترل کند.
این ترموستات هوشمند با گفتن «سلام» فعال می‌شود و با استفاده از فرمان‌هایی مانند «گرم‌تر کن» و «سردتر کن» کنترل می‌شود. این ترموستات حتی می‌تواند پاسخ دهد و از صاحب خانه بپرسد که دمای اتاق را در چه درجه حرارتی قرار دهد.

این ترموستات که 229 یورو قیمت دارد اولین ترموستات از نوع خود در انگلیس محسوب می‌شود و توسط کارشناسان شرکت «هانی ول» ساخته شده است. این ترموستات پس از نصب فورا صدای صاحب خانه را تشخیص می‌دهد و بر اساس درخواست آنها درجه حرارت خانه را تنظیم می‌کند. این وسیله همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی است و به اپلیکیشن Honeywell Total Connect Comfort متصل می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ترموستات , ترموستات هوشمند , کنترل دمای خانه با صدا ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 157
نویسنده : siteiran

 

بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد تاثیر میوه و سبزیجات بر تقویت باروری مردان، خوردن هویج در مردان موجب فعالیت اسپرم و تقویت باروری می‌شود.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , ایران , جهان , خوراکی , ,
:: برچسب‌ها: هویج , خواص هویج , افزایش قدرت باروری مردان ,
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
بازدید : 54
نویسنده : siteiran

خلاصه: با خدمات جدیدی که گوگل برای عینک خود آماده کرده است به زودی کاربران قادر خواهند بود با چند حرکت ساده برای دوستان خود پول انتقال بدهند

گوگل در تلاش است تا قابلیت‌های موجود در سرویس کیف گوگل را به عینک دیجیتال خود موسوم به گوگل‌گلس بیفزاید.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پول , فناوری , چشم , انتقال پول ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 105
نویسنده : siteiran

خلاصه: مثلث برمودا یکی از مرموزترین ناشناخته های قرون اخیر به شمار می آید و تاکنون هیچ توضیح علمی درخصوص آن ارایه نشده است. اکنون در گوشه دیگری از دنیا اتفاقات مشابهی درحال روی دادن است که نتیجه آنها چیزی شبیه اثرگذاری مثلث برموداست.

به گزارش مهر، دانشمندان امیدوارند با مطالعه آنها پی به راز مثلث برمودا ببرند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: مثلث برمودا , کشف , راز برمودا ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 411
نویسنده : siteiran

راپونزل واقعی پیدا شد! داستان راپونزل را به خاطر دارید؟ راپونزل دختری بود که جادوگری به نام «گوتل» او را مانند یک زندانی پرورش داد و نام «راپانزل» (تربچه) را برای او انتخاب کرد. وقتی دختر به دوازده سالگی رسید، جادوگر او را در قلعه‌ای در اعماق جنگل زندانی کرد که پله یا دری به بیرون نداشت؛ فقط یک اتاق داشت و یک پنجره. وقتی جادوگر به برج می‌رسید فریاد می‌زد: «راپانزل، راپانزل، موهای زیبایت را پایین بینداز تا بیاییم بالا.» در آخر هم این دختر با شاهزاده ای ازدواج می کند و تا پایان عمر خوب و خوش با هم زندگی می کنند.

نکته اصلی این داستان، موهای طلایی و بسیار بلند راپونزل بود که البته به داستان رودابه و زال نیز شباهت بسیار دارد. در شاهنامه نوشته شده است رودابه موهای بسیار بلندی داشت و آنها را پایین می انداخت تا زال بتواند بالا برود.

این همه مقدمه چینی کردیم بگوییم، در عصر حاضر هم دختری 12 ساله با موهای طلایی زندگی می کند که موهای بسیار بلند و فوق العاده زیبایی دارد

  عکس ها در ادامه مطالب 



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , عکس , ,
:: برچسب‌ها: راپونزل , موهای بلند , زیبا ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 78
نویسنده : siteiran

خلاصه: درحالی که شمار ثبت نام کنندگان پروژه سفر بی بازگشت به مریخ از مرز 200 هزار تن عبور کرده است مطالعات گروهی از محققان دانشگاه ام.آی.تی نشان می دهد فضانوردانی که بدین ترتیب راهی سیاره سرخ می شوند از گرسنگی خواهند مرد!

به گزارش مهر، آنچه که گروهی از دانشجویان دوره دکتری دانشگاه ام.آی.تی در قالب مطالعه ای بی سابقه ارایه کرده اند ممکن است بسیاری از متقاضیان سفر بی بازگشت به مریخ را از این سفر هیجان انگیز منصرف سازد.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , ایران , جهان , ,
:: برچسب‌ها: مریخ , مرگ , فضانوردان , خطر ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 117
نویسنده : siteiran

چند ماه پیش ویروسی در اندروید منتشر شد که بسیار به کرم‌های ایمیلی اوایل سال ۲۰۰۰ شبیه بود. حالا بار دیگر با این پدیده مواجه هستیم. این ویروس به نام «Andr/SlfMite-A» خودش را به عنوان یک لینک پیام کوتاه برای ۲۰ کانتکت مهم گوشی شما می‌فرستاد و در ‌‌نهایت اپلیکیشن مخربی را روی سیستم شما نصب می‌کرد. بار دیگر با نسخه جدید به نام «Andr/SlfMite-B» رو به رو هستیم که خودش را به عنوان یک اپلیکیشن گوگل پلاس جا می‌زند در حالیکه قطعا چنین نیست و این یک اپلیکیشن تقلبی و دام است. در ادامه با روش مقابله با این ویروس همراه گجت نیوز باشید .



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , اخبار , برنامه , ,
:: برچسب‌ها: شناسایی , روش مقابله , ویروس اندرویدی Andr SlfMite , خرابی , بدافزار ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 112
نویسنده : siteiran

نیروهای داعش با سازماندهی دوباره نیروهای خود در اطراف عین العرب(کوبانی) بار دیگر این شهر را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش مشرق،‌ المیادین نوشت: درگیری‌های شدیدی میان نیروهای کرد و تروریست‌های داعشی در طی ساعات اخیر در کوبانی (عین العرب) روی داده است.

بنابراین گزارش 20 نفر از نیروهای داعش از جمله یک افسر عربستانی که پیش از پیوستن به داعش دارای درجه سرگردی بود، کشته شد.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , جهان , ,
:: برچسب‌ها: داعش , کوبانی , حمله , ,

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


همه چیز از همه جا

نظر شما در مورد مطالب سایت چیست ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس siteiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Alternative content






RSS

Powered By
loxblog.Com